onsdag 3 juni 2009

Kommer inte ikapp...


...Det är på tok för mycket och jag är på tok för trött för det!

Just nu är jag med Anna på hennes fanatstiska turné. Är verkligen sjukt imponerad av Anna och förstår inte hur hon orkar ligga ute så här länge, sova så lite och kampanja så mycket! Hon sover mycker mindre än jag, kampanjar mycket mer och får inte sova i sin egen säng; jag skulle inte orka!

Imorn blir det kampanj i Kalmar och på kvällen åker jag tillbaka till Linköping och Östergötland. Har inte varit ifrån mitt distriktsarbete i sex timmar ens och har redan separationsångest!

Vi är inne i sista veckan, jag är trött och grinig, men lever och fungerar tack vare att jag vet att jag gör skillnad. Snart är det val och varje minut fram tills dess räknas! Hade det inte regnat så förbannat här i Hovmantorp hade jag gett mig ut på kvarterssvep men känner samtidigt att sömn nog vore klokt om man ska klara av att göra nåt bra imorn. Anna somnar till vid datorn ibland och snart har jag inte hjärta att väcka henne!

Jag har inte skrivit en kampanjrapport på jag vet inte hur länge - jag har kampanjat istället - trots detta verkar alla veta att det händer massa bra saker i MUF Östergötland och det känns gött!

Nu lite sömn i Hovmantorp, Godnatt!

Inga kommentarer: