fredag 5 juni 2009

På väg mot kaklet - 68 h kvar



Ända in i kaklet ska vi kampanja inför det här EP-valet - varje röst är otroligt viktig och varje väljare ska uppmärksammas, höras och övertygas!


Just nu sitter jag på expen och dricker min tredje eller fjärde Hustler energidryck för kvällen, har tänkt att orka svepa åtminstone delar av villaryd på vägen hem.


Idag har varit en grym dag! Niklas Wykman och Gustaf Stenlund har varit på besök, kampanjat med oss och haft nymedlemskväll hos underbara MUF Linköping. Nymedlemskväll va perfekt, en massa nya, otroligt duktiga och sjukt modiga medlemmar hängde med upp till expen för TM och materialprepp efter myset och slet hårt till långt in på kvällen. Stor eloge till alla som hjälpt till idag och ikväll!




Jag vill tacka för alla fina saker alla har sagt om mig de senaste dagarna - det gör mig ännu mer peppad och minskar mitt sömnbehov ännu lite mer - utöver att det naturligtvis är fantastiskt roligt att höra att man gör skillnad och är uppskattad! Tusen tack!

Idag har vi kampanjat på torget, trappstudsat i Skäggetorp, delat ut kaffe och pratat med massa trevliga studenter på LiU, trappstudsat ännu mer i människoryd, TM:at, kvarterssvept brevlådor och krogkampanjat med korv (hittills) - imorn gör vi ännu mer!

Det går bra nu!

Inga kommentarer: