söndag 31 maj 2009

Dags att komma ikapp

De tre dagar jag på förhand varit mest nervös över har passerat - och de passerade alla utan katastrofer! Dock har det varit så intensivt att jag inte hunnit blogga eller göra annat för att uppdatera alla er som inte varit med i MUF Östergötlands valrörelse de senaste dagarna.

Dags att komma ikapp!
Först med lite om onsdagen 27 maj.

I onsdags var statsminister Fredrik Reinfeldt och underbara EU-parlamentarikern Anna Ibrisagic på besök på LiU. Av ohörda skäl, som jag ska ta reda på när det lugnat ner sig, fick UF arrangera besöket istället för MSt. Det spelade ingen roll för mig och Anna Alriksson som kapade finbesöket så fort de anlände och vandrade med dem in i Kårallen med UF:s mottagningskommitté lommande bakom



Vi lobbade väl för MSt LiU även efter vårt lilla tilltag och fick lite av Fredrik och Annas dyrbara tid till bilder med alla MUF:are på plats.



Efter besöket på LiU kampanjade vi för Anna Ibrisagic på Campus Norrköping och tog sedan en mysig fika på Fräcka Fröken vid skvallertorget.

Kaninöronen är alltid med!

Efter Campus Norrköping fortsatte det glada kampanjgänget till resecentrum i Norrköping för pendlarkampanj. Det blåste fruktansvärt och såväl vi som kampanjmaterialet höll på att blåsa bort men vi var glada ändå.







Resten av dagarna får ni vänta till lite senare idag med att höra om. Nu ska jag ut i solen och planera spurtveckan!

Inga kommentarer: