måndag 22 juni 2009

23 känns lagom


Har spenderat större delen av dagen med att harva med flyttkartonger, säckar och förvaring. Jag har varit väldigt nära att sätta mig på golvet, ge upp och gråta flera gånger men sen kommer jag ihåg; jag ska ju till Yale!

Har firat min 23:e födelsedag under kvällen också. 23 känns lagom. Jag har kommit ikapp mig själv. Jag har upplevt väldigt många saker som de flesta 23-åringar inte hunnit med. Andra har jag missat - men de tänker jag ta igen!

Firandet förgylldes av underbara lilla Edith. Mitt i särklass sötaste, favoritkusinbarn!



Ska bli skönt att flytta hemhem och ha nära ut till Norrängskullen för att hälsa på hos Linda och Edith.

23-årsdagen gav en rikare Hanna. Mamma, pappa och farmor gav pengar till ny mobil. De lär nog räcka till en del annat också! Linda, Michael och Edith gav mig lite USD som kommer komma väl till pass och av moster Sisko och ingifte morbror Lars fick jag en vacker ljuslykta.


Min älskade Mamma!


Pappa serverar moster Sisko


Min söta farmor

Inga kommentarer: