söndag 3 maj 2009

Idag stämmer allt!


Efter att ha sovit i galet långa, men förmodligen välbehövliga, 12 (!!!) timmar gav jag mig förut ut i spåret i rydsskogen och idag stämde allt! Man blir så lycklig! Allt va i fas; steget va långt, muskeltröttheten var i balans med andning och puls och jag riktigt kände hur allt flöt runt 80-85% av VO2max (sånt vi fysiologiinriktade biologer nördar med att tänka på i spåret).

Igår hade vi trevlig EU-utbildning och jag är så imponerad av alla som orkade sitta inne och lyssna på Johan, Carin, Jerry, Gunnar, Mange och mig när vi talade om EU-politik, taktik inför valrörelsen och andra bra saker. På kvällen va jag dock toktrött och kröp i säng redan vid tiotiden; var väl en mer stressande dag igår än vad jag kände av.

Mange höll kurspass om webfilm och sociala medier igår; Fredrik blev inspirerad och skapade detta mästerverk!



I eftermiddag har vi konstruktivt DS-möte och ikväll ska jag göra massa kul pyssel inför valupptakt och valrörelse - bortsett från ett par störande moment är livet fullständigt underbart!

Inga kommentarer: