onsdag 6 maj 2009

Sömn beordrat


Carin beordrade mig precis i säng - på min egen förtäckta uppmaning kan tyckas - men ändå! Jag ska lyda min DO snart...

Fick bara in lite mer pyssel att göra innan jag kan kramas med min kudde. Ska beställa en till resa upp till valupptakten i Stockholm på lördag. Jag är jättepeppad redan! Det kommer bli så kul!

Litet tack till Mickes kursansvariga som gör att han måste plugga i helgen och inte ska åka med; behöver space innan jag blir tokig! Det ska bli grymt skönt att vara ensam ett par veckor i slutet av maj och början av juni - inte för att jag kommer vara hemma mycket eller kunna dega i soffan men ändå!

Nu har jag bitchat klart :)

Jag har egentligen inget att bitcha om; jag är otroligt lycklig och priviligerad! Jag har världens roligaste uppdrag, umgås med världens bästa människor, har en grym labtraineeplats på Yale och har världens underbaraste vänner - Livet är underbart!

Nu ska jag lyda min DO - Godnatt!

Inga kommentarer: