måndag 4 maj 2009

Ödmjuk? Jag?


Har kommit fram till en sak under dagen - igen! En återupptäckt kan man säga! Jag är jävligt bra!

Imorse började vi med de små vita mössen, vi har lärt oss apparatur, hantering och lite så. Efter ett par veckors nästan totalt pluggstillestånd hade jag glömt hur snabbt jag fattar saker och hur lätt jag hänger med när något förklaras för mig.
Arbetet i USA kommer gå som en dans!

Sen kom jag hem och efter en stärkande lunch satte jag mig med MUF Östergötlands valplanering. Allt går som på räls - nästan så att jag börjar undra när nåt ska braka åt skogen... Men det gör det inte, det är ju jag som gör det! Och som grädden på moset i världens bästa MUF distrikt; inget kan gå fel! Eller jo det kan det, och det kommer det göra - men då reder vi upp det!

Ödmjukhet är inte ett av mina starkaste karaktärsdrag

Inga kommentarer: