söndag 10 maj 2009

Bakfulla, regntunga, överlyckliga reflektioner



På hemvägen från Stockholm och valupptakten förut idag satt jag småbakis och tittade ut över en regngrå huvudstad och reflekterade över hur vansinnigt lycklig jag är! Jag kände mig så levande!

Valupptakten var fantastiskt rolig och otroligt välordnad och -planerad. En stor eloge till personalen bakom arrangemanget. Talarna var inspirerande och festen va sjukt kul!


Mingelbilder togs i massor; här är jag med snyggingarna Malin och Jennifer

Kan inte bidra med nåt skvaller av egen produktion tyvärr. Brandlarmet gick mitt i festen varpå det beslutades att det inte skulle bli mer dans den kvällen. Då övergick jag och Carin i ansvars-mode och tassade runt på hotellet för att se till att alla våra yngre kom i säng och att ingen hade oönskade, eller önskade, efterfester. Innan brandlarmet va dansgolvet helt galet - det va riktigt tryck och sjukt kul!

Ett beslut byggt på en annan reflektion är att jag, utöver SOF ska hålla mig nykter fram till valvakan - valledare behöver ju som bekant ingen sömn men i det läget tål de också ganska lite alkohol... Mer arbete och mindre fest väntar. Men nu satsar vi för fullt - ända in i kaklet!

Inga kommentarer: