torsdag 13 augusti 2009

Lycka till salu!


Jag älskar att shoppa! När jag får shoppingcravings blir jag übermaterialist och superytlig. Jag tror att lyckan sitter i att ha den perfekta outfiten, de snyggaste skorna och den läckraste väskan. Speciellt väskor är jag sjukt svag för. Har rätt många (ligger i lä jämfört med Kicci of course :P) men ibland får jag det pappa kallar, och alltid har kallat, väskebrist. Jag måste ha en ny väska att organisera mitt liv i - för jag lever rätt mycket ur min väska.

Hittade en kärlek igår när jag surfade väskor. Måste passa på att åtminstone träffa den när jag är i NYC, kolla om kemin stämmer även IRL.



Surfade lite på Target förut också. Får hålla mig lite i skinnet så jag får hem allt utan övervikt på flyget... Men den här talar till mig också:



Och för en tiondel av priset av den första (tack Target) känns det som; varför inte båda?

Inga kommentarer: