måndag 27 april 2009

Total frustration


Måste skriva av mig lite i ett inlägg som inte är så cheery; vilket naturligtvis beror på att jags jälv inte känner mig så cheery...

Jag är trött på detta nu, nu vill jag börja om. Jag vill flytta. Jag vill inte behöva prata om hur jag känner hela tiden, inte behöva förklara vad jag vill och hur jag mår. Jag vet att det är viktigt att prata, men jag tror stenhårt att det är bättre för mig att prata med Carin, Carro, Kicci, Anna elle Anna om saken än att prata med honom.

Jag vill gå vidare; eller kanske tillbaka. Tillbaka till det liv jag levde innan vi träffades, vet inte om jag va klar med det riktigt... Jag är inte bitter, jag har blivit en fantastiskt mycket större och bättre människa i det här förhållandet, det har varit bra för mig och fört tusen fantastsika saker och ännu fler fantastiska människor in i mitt liv - men nu vill jag va fri och vild igen - känner mig dock instängd...

Frustration

Inga kommentarer: