tisdag 28 april 2009

Möten i massor...

Har precis kommit hem från en rad givande möten. Först med vår underbara press- och mediaansvarige i DS, Marcus, om hur vi lägger upp taktiken inför valet, hur vi skapar och skaffar press på det vi gör. Sen möte med Linköpingskretsens fantastiska valledare, Fredrik, som kämpar och slåss för att partisterna ska orka röra på sig i den förestående valrörelsen - de sitter ju trots allt inte löst i år så varför kämpa?

Sist men inte minst möte med mina fantastiska föreningsvalledare, utan dem hade jag haft blödande magsår i mitten av maj - typiskt dåligt! Jag tror att MUF Östergötland har ett av de mest späckade kalendarierna inför den här valrörelsen och det ska bli sjukt kul att sy ihop allting! Jag är priviligerad och har världens roligaste uppdrag! Drömde för nån månad sen att jag fick vara valledare även nästa år, hoppas hoppas...

Inga kommentarer: