torsdag 16 april 2009

Bryssel


Inatt kom jag hem från ett par underbara dagar i Bryssel. Vi har besökt EU-parlamentet, lyssnat på massor av inflytelserika människor och lärt oss massor av nyttigheter inför EP-valrörelsen som börjar NU!

Det största jag fått ut av resan är den peppande känslan man bara kan få av att veta att det vi gör kan göra stor skillnad, att höra att ens insatts är viktig och från den gemenskap och härliga stämning vi alltid har när vi ses. Som vanligt kom jag hem med en lååååång lista på saker att ta tag i och massor av idéer – valrörelse ska bli så sanslöst kul!

Bryssels nattliv bjöd på billig öl på trevliga trottoarserveringar och intressanta klubbmiljöer man inte ser hemma i Linköping. Jag fick även nytta av lite jobbkunskaper och satt ock föreläste glidmedel, geishakulor och butt-plugs en stund. Hela tisdagskvällen var sjukt kul; tack till alla som gjorde kvällen så underbar – framför allt Anna! Lite bilder kommer upp senare idag.

Jag svävar som på rosa moln av lycka och pepp inför valrörelse, vår och singelliv!

1 kommentar:

Afrikas horn sa...

Hanna,en utmärkt sammanfattning av underbart bra dagar! Vad gäller kvällarna kan jag enbart säga detsamma till dig! Finns många stunder jag kommer att komma ihåg väldigt länge.

Apropå bilder har jag bara en där du och jag är med båda två, ska skicka den till dig sen! :)