söndag 19 april 2009

Fattar noll - fast på ett bra sätt!


Satte mig förut för att beta av min lååånga att-göra lista för MUF Östergötlands storartade EP-valplaner. Tänkte mig sitta till åtminstone midnatt för att komma i fas med alla klardatum som passerat utan att jag hunnit med allt; men här sitter jag nu och chattar lite, har gjort ett onödigt quiz på facebook och funderar över om jag ska bli trött och sova lite.

Förundras hela tiden över att det kan va så kul att boka in möten, göra upp planer, skapa verksamhet och sprida frihet. Jag måste vara av en alldeles särskilt nördig sort!

Det blev förresten övertydligt häromdagen i underbara Motala när jag och Carin va där på kampanj. Under en kort sväng på stan mellan kampanj och grillkväll skulle jag hitta ett par schyssta sneakers att slita på och i många timmar under våren. Vi knallar in på Scorett och jag siktar in mig på ett par vita Nike med cerise, lackad logga och utbrister:
-De här blir ju prefekta; de matchar ju nya kampanjmaterialet!

Lite bilder från Motala förresten! Det va en underbar dag!







Inga kommentarer: