lördag 25 april 2009

Skrattfest i natten

Måste passa på att berätta om natten på KRIKS. Jag bestämde mig vid ca 01.30 att röra mig tillbaka till hotellet. Valde att gå; jag va lagom full, hade hyfsade skor, det va varmt och jag njöt av att kunna göra det utan större fara - det kan jag inte om ett halvår...

På vägen sms:ade jag CM och blev inbjuden till rum 130 (CM, Martin och Johan). När jag väl kom dit låg de typ och sov. Det bestämdes att det va alldeles för tråkigt om jag skulle sova själv i mitt rum så jag fick sova mellan CM och Martin. CMs telefon ringde i ett; han trodde det var en viss flicka som ringde och va intresserad av att "träffas". Han svarade flera gånger i halvsömnen och somnade i telefonen och han fick tiotalet sms som han inte märkte. Stackarn va trött...

Då passade Johan och Martin på att ta en fin bild på CM (ska va snäll o inte posta den här men Martins fb är ett tips)Bilden kompletterades med texten Grekisk gud? och skickades till numret som ringt i tron att det var nämnda flicka. Det va det inte...

Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde inatt på hur länge som helst, hade tok-kramp i magen! Helt sjukt kul helt enkelt!

Inga kommentarer: