måndag 20 juli 2009

Tack Murphy!


Skippa sista åket på dan - varje dag!

Så heter det ju när man är på skidsemester, det är ju nämligen på sista åket allt tråkigt händer (logiskt nog)

Jag funderar på att börja skippa den mittersta kilometern på alla löprundor. I detta fall är det nämligen på den allt trist händer, allt i enlighet med Murphy, eftersom man är så långt som möjligt från både start och mål...

Idag kan vi kalla gårdagens olycka, precis efter femkilometersmarkeringen på milen, "otillräcklig markfrigång" - ja, precis - jag har snubblat på en rot! Tur att ingen såg mig. Nu ser det ut som nån har slagit mig istället...

Var hos Helena på lab igår också och filmade den här ursöta filmen på M2



Jag har tidigare skrivit här om vad det egentligen är musen sysslar med...

Inga kommentarer: