söndag 26 juli 2009

Processen


Det började med att jag hade plockat ihop allt det här:



Insåg ganska snabbt att min, något fåfänga, plan att ta en resväska och en stor ryggsäck inte skulle hålla - mycket på grund av omättlig fåfänga, ironiskt nog. Fick vika mig till två resväskor som nu är breddfyllda. Naturligtvis med längta-hem-presenter från Carin och Anna på toppen.





Nu sitter jag och funderar på vad jag glömt. Hjälp mig!

Har sagt många jobbiga farväl. Vissa va jobbigare än andra och igår va en i största allmänhet jobbig dag. Men inte utan ljuspunkter. En av dem var pappas överraskning med creme brulé till efterrätt - helt klart en favorit! Idag har jag, utöver att packa, packa och packa, gått runt och suckat. Det kryper i hela kroppen, jag vill bara komma iväg nu - få stabilitet!

Jag lyfter 14:15 från Arlanda imorn. Uppdaterar så fort jag landat, fått tid, fattat var jag är, kopplat upp mig etc.

Det tål att sägas igen: Lux et Veritas - I'm going to Yale!

Inga kommentarer: