torsdag 2 juli 2009

Pigg i huvet - Trött i benen


"Spring i huvet men inte i benen" tror jag att jag uttryckte det som häromdagen. Tror att det speglar min rastlösa, ambitiösa natur. Varje sommar när det lugnar ner sig med saker att göra hamnar jag av någon, inte alls underlig, anledning i hårdträning. Problemet med detta är att kroppen blir trött men inte huvet. Rastlösheten består - som nu när jag skulle kunna göra nåt seriöst ansträngande trots att jag sprang milen i hettan förut...

Har varit ute med Carro på landet en sväng. Vi satt och drack vin och pratade strunt igårkväll - vi fyllde en rejäl skvallerlucka också, så nu är allt uppdaterat! Jättemysigt va det!

Nu har mina böcker i alla fall kommit så jag kan läsa lite och anstränga huvet i balans med kroppen. Ska bara hitta koncentrationen nånstans i nån låda - har ett litet kvittrande i huvet - timing tror jag ordet är!

Inga kommentarer: