onsdag 8 juli 2009

Alla vill väl ha en Hanna i present!


Åtminstone var det Kiccis reaktion när hon hörde att jag skulle tejpas in i en låda och bli bortgiven i 25-årspresent. Carin och JP va självklart konspiratörerna bakom idén och jag körde på devisen "man ångrar bara det man inte gör" - och jag ångrar mig inte!

Sent i den regniga måndagskvällen under mycket hyschhysch och med födelsedagsbarnet i rumsarrest tejpades jag in av Carin i denna fina låda (tror nog Carin kan göra en karriär av lådbyggande, men hon kan börja klura på klimatanläggning i dem - det va varmt)



Bemärk att det står "Fragile" på lådan - tack Carin!

Födelsedags-Sebbes första fråga var nämligen om man får öppna lådan våldsamt eller vända på den. Carin satte bestämt stopp för detta - tack för det med!


Så här glad blir man när ett helt rum med goa innebandyledare sjunger för en på 25-årsdagen. Lådan va dock tyst!



Lagom försiktig uppackning av present...

[censur i bildordningen]


...som visade sig innehålla något av en helkväll!

Carins proffsbygge ;)

Efter detta event kan det ha följt nattliga aktiviteter. Kanske. Eventuellt.

Inga kommentarer: