torsdag 30 juli 2009

Home away from home


Ligger i sängen som är lika hög som de på film, lutad mot kuddar som är lika stora och fluffiga som de på film. Har lite migränkänning - helt väntat nu när jag kommit tillrätta och spänningen släpper - jag funkar så.

Tänkte visa lite bilder på hur mysigt jag har det i mitt "home away from home".


Här kommer jag göra mitt kvällsjobb


Lådorna är proppfulla med kläder


Sover sjukt bra i den här sängen

Min längta hem-hylla; Marabou och hemlängtanslindrande presenter från Carin och Anna


Har börjat vatten-mata mössen med spruta idag. Har dessutom beslutat att köra inte mindre än 9 möss parallellt. Så det kommer bli sjukt mycket jobb, väldigt långa dagar - men det ger förhoppningsvis resultat i bra data! Och dessutom kommer jag inte hinna längta hem...

Inga kommentarer: