tisdag 31 mars 2009

Nu släpper det!

Ta mig fan, nu har vi kommit loss rejält! Det som tidigare har varit "nej, jag vet inte riktigt", "nej, jag vill inte binda upp mig mot ett speciellt parti" eller "men jag röstar ju redan moderat; det får räcka" blev nu SUCCÉ!!!

Runt 20.00 kom kampanjmaterialet: 100 give-away-påsar för nya medlemmar innehållande magasinet NEO, kexchoklad, bulle, festis, overallsmärke och äpple. Det fanns två typer av flyers, kaffe, saft och godis. Ett femtontal MSt:are uppbackade av två tappra MSU:are drog ut i korridorerna bland WLAN:ande, kortspelande, fikande och filmtittande gäng. Ju längre kvällen led desto mer slipade blev argumenten och vid ca 01:00 nåddes 43 fantastiska, underbara, otroliga nya medlemmar till MSt LiU! (Hittills) Några till ryktas komma under morgontimmarna och innan jag klappar ihop ska jag ta en repa till för att ragga in några killar som varit "intresserade" under kvällen.

Några bilder från kvällen kan jag ju bjuda på också!














Kvällens och nattens vinnande koncept är Mona ;)
Sitt kvar snälla, snälla, du är så bra för oss...
(CM håller med)

Inga kommentarer: