tisdag 22 september 2009

What!?!?


Sitter och testar fyra eftersläntrare, har inte en enda datapunkt att analysera och kan inte göra så mycket annat av min annars så effektiva morgontid än att ägna mig åt det som brukar kallas stokastisk omvärldsbevakning - alltså slösurfa på måfå.

En god vän och expert inom många vitt skilda områden tipsade mig om denna:



Det är en uppladdningsbar dildo som man laddar med handkraft genom att veva. Intressant. Den väcker ett par frågor dock, ur ett proffessionellt perspektiv.

1: När meningen med denna typ av produkter är avslappning; varför göra en där man måste jobba i åtta minuter (enligt Prylfeber) innan man får njuta.

2: Varför i hela världen vill man tillverka en dildo i en form som va poppis på 90-talet och sen dess har fasats ut av ett enda skäl - den är värdelös! När det uppenbarligen finns bättre former kan man väl apa efter dom, jag har ett par förslag...

3: Lite färg kanske?

Näe, tacka vet jag rabbiten!

1 kommentar:

Christian Gustavsson sa...

Den ser kommunistisk ut... Lite samma färg som en gammal hörapparat från 80-talet.