söndag 13 september 2009

Stolt valledare


Igår på MUF:s arbetsstämma fick MUF Östergötland - världens bästa MUF-distrikt och distriktet där det händer - utmärkelsen "Årets Distrikt".

Jag är så sjukt stolt över att tillsammans med alla våra fantastiska ÖstgötaMUF:are bidragit till framgången, framför allt i valrörelsen EP2009.

Jag blir nästan tårögd av lycka när jag tänker tillbaka på denna fantastiska tid i våras när så många nya stjärnor började lysa på den himmel som är MUF Östergötland, så många kämpade så länge, så sent, så tidigt och så hårt och framför allt när jag minns hur helt nya medlemmar utan minsta rädsla eller blygsel kastade sig rakt in i kampanjarbetet med TM, trappstudsar och på stan-kampanjer!



Vill rikta ett superspeciellt tack till underbara, oumbärliga CM! Utan dig hade valrörelsen vi gjorde alldrig någonsin kunnat bli så bra! MUF Östergötlands valbil rullade 240 mil (!!!) under valrörelsen; det va Norrköping, Motala, Linköping och så tillbaka till Norrköping - och Mange spenderade säkerligen lika många timmar bakom ratten som jag gjorde, utöver alla kampanjer han ansvarade för, alla initiativ han tog och alla dubletter han sorterade. Fantastiska minnen av valbilskonfetti, Hustler, LadyGaga och mer Hustler dyker upp på näthinnan. Tack Mange!

Jag vet att hösten i MUF Östergötland kommer vli minst lika fantastisk och jag önskar ofta att jag kunde vara där... Men jag kommer tillbaka till ett underbart fullspäckat 2010 och under tiden ska ni alla veta att jag finns här för att bolla idéer, komma med förslag, hjälpa till att skriva eller hjälpa till på alla sätt jag kan på distans!

Inga kommentarer: