torsdag 17 september 2009

Saker jag saknar...



Har varit här ca 50 dagar och mindre än 100 kvar tills jag kommer hem. Snart är det jul! (Tack Carin för att du påminner mig dagligen)

Jag saknar:
- Min bil
- Mammas mat
- Kebab från Hagagrillen
- Min Bil!
- Mangovatten
- Kvällspromenader i Rydsskogen med Carin
- Somna bredvid mamma i soffan
- Bubbelpoolen
- Herrgårdsost
- MIN BIL!!!
- Milspåret i Vrinnevi (eller spån/lera/grus/vafan som helst som inte är betong i största allmänhet)
- Baljan och att kunna dricka kaffe oupphörligt
- Happy Feet och *censur*
- Att få tjata på Kicci om att skorna behöver nya klackar
- Kvällsté och undercåååverpärmen
- Mickes korvstroganoff
- MIN BIL, GAT DAMN!!!

-Andas frisk luft och dricka rosé med, och få hjälp av Carro med att vrida, vända och analysera problem - Vi kan lösa vad som helst!!!


3 kommentarer:

Kix sa...

jag köper nya skor ist :D

Kix sa...

eftersom du inte är här och tjatar på mig liksom. what to do?!

Carro sa...

Känns skönt att vara saknad.