torsdag 12 november 2009

Slutet gott!


Okej, veckan är väl inte riktigt slut än, och definitivt va den inte det igår, men den här veckan som började så frustrerande och värdelöst har utvecklat sig mot en riktig guldvecka. Humöret är på topp och idag är det torsdag, vilket innebär att det ikväll bär av till GPSCYs för gratis öl (hur det nu går ihop sig), GT:s för 2 dollar stycket och dans dansa!

Igår köpte jag en massa god mat och vin inför helgen. Imorn kommer bästaste Anna hit och imorn kväll ska jag skämma bort henne rejält!



Hade sjuka mängder energi igårkväll så utöver projektet grocery shopping tog jag mig för tvätt, löpning och till sist matlagning - det sistnämnda händer inte ofta just nu!



Nu blir det jobb till partypeppig musik resten av dagen, senare lite sushi och sen förkrök hos Alberto och Julia. Ser fram emot att släpa mig till jobbet imorn bitti - verkligen!

Men imorn kommer Anna!!!!

Inga kommentarer: