fredag 27 november 2009

Paltkoma deluxe ++


Thanksgiving day har blivit night och jag sitter i min säng och gör mitt bästa för att smälta oresonliga mängder kalkon, fantastiska tillbehör, rödvin, äppelpaj och glass - det går sådär. Har ätit en fantastiskt god middag i mycket trevligt sällskap med Jane, hennes äldsta dotter Meredith med familj, Yang som bodde här ett tag och Clair, en vän till Jane.

Min dator är lagad och verkar må bra, så nu blir det förhoppningsvis lite mer bloggande. För att göra en snabb uppdatering sen sist: Anna har varit här vilket va underbart och gav massa energi till de resterande 3 (bara!!!) veckorna. I övrigt har det varit jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och skoshopping. I kristallkulan ser jag jobb, jobb, jobb, jobb, jobb och inköp av julklappar både till kära vänner och till mig själv.

Nu ska jag zappa cable och inte ställa nåt alarm för imorn bitti - det är ju trots allt thanksgiving.

Inga kommentarer: